Sorgligt men sant!

Asso ååååååå. Jag saknar dom åren (aka Högstadiet) då man (dvs Jag) levde ett spontant och fritt liv!! När man kunde göra vad man ville efter skolan: hitta på nått kul eller bara chilla med sina bästaste vänner. Gå och röka vattenpipa i en park eller bara sitta på ett cafe med ett glas vatten. Och visst var det supertråkigt ibland men det var iaf så mkt bättre än det liv jag lever nu som är fyllt av stress, prestationsångest, vanlig ångest, ensamhet, uppgivenhet och galenskap.
Sakta håller jag på att formas och förvandlas till en tråkig byråkrat med glasögon :(
/Sally
 
Mitt liv då: 
 
 
 
Mitt liv idag:
 

Kommentarer
Postat av: björn åkerman

hahaha du ser ut som mig längst ner :-)))

2013-02-23 @ 16:32:21
Postat av: sly

haha :)

2013-02-23 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0