Nyår jipie

Hellu alla! Igårkväll var det nyårsafton. Kvällen började med mig, Alicia, Siri och Sally. Vi var hemma hos mig och körde drömdejten (väldigt bra spel). Sen splittrades vi åt för Sally skulle på fest någonstans och vi andra skulle till Aiko. Där träffa vi Claudio och Albin sen drog vi vidare till Kärrtorp på en fest där alla satt i bastun. Sen sa Izabelle att vi skulle komma dit hon var och där Sally också var så vi drog dit. Visa sig att det var hos en kille som hette Olle som jag har träffat förut haha. Sen efter det åkte jag och Siri hem, kom hem typ vid halv 4 och var super sugen på korv. SÅåå idag har jag köpt min efterlängtade korv <3. XOXO MOA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0