Nu ska jag visa mitt år i bilder!

Okeej here we go!
Januari

hände inget speciellt direkt. Gick på ghetto nyårsfest med Alicia, gick på Alicias kompis fest i gulahuset typ hade lugg och älskade diadem.



Februari
Åkte till Thailand, gjorde fiskspa vilket var en rolig upplevelse, var på språka festen, tappade bort min väska igen, var på lite fester/krök med Alicia typ.

Mars
Var fortfarande i Thailand, färgade håret ljusare, älskade bigbrother, började bli lite vår.
April
Var på promenad med Sally, Siri och jag såg Nicky sthlm och Roza, började vara i vitan igen
Maj
Var på familjen på grönan med Izabelle och flera, var också på johnossi med Siri och hennes vänner gick på en "festival" i rålis (vet inte direkt vad det var men musik iaf), gick på låååångpromenad med min familj långt ute i vildmarken, var i långholmen med massa,gick på Skolfest i skinnis, hade loppis med Sally.
Juni
Min syster tog Studenten, började träna i långholmens utegym!, var på bigbrother finalen med Siri, hängde mycket i vitan, gick i sommarskola 2 veckor.
Blev bara första halvan av året! Annars blir detta inlägg för långt. Men lägger upp andra halvan sen!
XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0