lameast ever vill inte leva längre!!

Idag var så lame. Började med att jag försov mig och missade allt när jag skulle åka skridskor med några hoes i min klass.
Sen hade jag sönder skärmen på min nya data.
Sen skulle jag åka till Maddes källare men glömde på nått sätt att gå av med bussen i bromma, hamnade i spånga och när jag skulle åka tillbaka med bussen så bytte den nummer och åkte till vällingby. I vällingby hade ngn blivit knivskuren å de va blod överallt å polisavspärrat och man kom inte in i tunnelbanan och då stod jag där aslänge å väntade på ingenting. Sen hittade jag en ingång till tunnelbanan, pressade mig in i ett tåg till Bromma .... Men då var jag så sur att jag inte åkte till Madde för jag skulle bara ha förstört stämningen.
Iaf, jag var borta i kollektivtrafiken i 3 timmar.
:(((((((((((
XOXOX SLY

Kommentarer
Postat av: Anonym

UHUHUHUHUHUHHUHUHUUHHU omg

2012-01-22 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0