Indien

Hej alla just nu är jag i Indien kommer inte kunna blogga så länge . Idag har jag köpt min första långköänning och sträckt min rygg så har inte kunnat gå typ kul . Imorn ska vi på marknad och åka indisk buss . Jag ska försöka vara inne så mycket jag kan men interne är ganska dyrtoch alla ställen är stängda . Igårdrunkna två indier vid stranden läskigt . Berättar mer när jag kommer hem saknar er alla redan haha började nästan gråta igår kväll för jag haren hemsk säng och hade tråkigt för jag inte kude sova och har ingen musik så har inget attlyssna på sen börja jag tänka på alla vänner . Saknar er Puss alla ses om2 veckor hainteför mycket Kul utan mig haha :) /moa

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh saknar dig! Kom hem snart!

2012-01-29 @ 18:52:43
Postat av: sly

Å mua stackars dig :( :D men d blir nice snart säkert!!! ha ql åt mig :D

2012-01-30 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0