g

Hejhej! HAR INTE kunnat blogga för min gamla dator är trasig och min nya dator är trasig. Mitt liv är trasigt faktiskt.
Här kmr ett axplock av de dråpliga saker som har hänt mig den här MÅNADEN, detta har jag alltså hunnit med i januari månad:
*haft sönder min taklampa
*tappat bort min plånbok och förlorat 600 pix ¨
*haft sönder en vanlig lampa
*krossat en dataskärm som var ca2 dagar ny
*tappat bort ett superviktigt usb-minne
*varit bortkollrad i lokaltrafiken i 3 timmar
*gett mig själv en brännskada av 2:a graden (spillde varmt vatten på min fot så att skinn brändes bort och jag har äckligast köttsåret på foten nu, fast d e rätt litet).
I fredags var jag hos Jess på fest, det började helt okej men sen var det mindre okej så jag åkte hem tidigt....... I lördags var jag arg och stannade hemma på kvällen.
Är jättearg på allt och nu planerar jag att fly!!
XOXOO SLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0