döda råttor och kycklingben

heej alla! Idag har jag som sagt varit pa markand, innan sag vi ett dott kycklingben assa med klor och allt maste varit en hund eller nogot som slitit av det det var blod i det och jag var tvungen att fota, sen pa vagen hem sag jag en mosad ratta det var sa ackligt!!!. akte buss ocksa och ni ska se trafiken har det ar kaoz alla tutar hela tiden. massa tiggare ocksa gav 2 tanter lite pengar men sen fanns det en kille med missbildat ben ocksa och en blind gubbe och 2 barn som ocksa tiggde tycker det ar sa hemskt att ga forbi och inte ge dom pengar men man kan ju inte ge alla. imorgon kommer 100 avsnittet av gossip girl komma och jag kommer inte kunna se det buhu sad face. imorgon ska jag ocksa fixa naglarna, sola och klippa haret for i overmorgon fyller Nicole 18!!! :D xoxo moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0