Andra halvan av 2011

Juli
Gjorde inget speciellt direkt, umgicks med vänner, festa lite grann, kollade på skins.
Augusti
Åkte till Turkiet med min mami och mormi, färgade håret svart, var på fest hos Thomas där jag och Sally snodde hans morgonrockar, var på aikos inflyttningsbeachparty! Jag och Sally bytte blogg till Medianorra.blogg.se! och skolan började
September
Gick i skolan, var på Håkan hellström, SMK och Veronica Maggio på grönan. Mådde dåligt och åkte till Magnus och hade kul med han Oliver och Mattias. Lärde känna Albin, Claudio och Qi. Hedda hade fest och alla kaosade i hennes kök, Izabelle försvann i skogen och alla sov över.
Oktober
Var på en fest på ett berg där jag mådde dåligt och somna i skogen, köpte mitt första och ända second hand plagg, aiko hade inflyttningsfest igen och alla satt i hennes badkar, var på cocktail party med Sally, mohamed hade fest och alla rökte i hans vardagsrum så det vart helt dimmigt
November
Hade disney dag med Siri och Alicia, kollade på roliga kattvideos med Izabelle, var på 95 fest i mälarhöjden med Sally
December
Min pappi fyllde 50 år, Aiko hade "fest" igen där alla låg och sov, gick på bio med Siri och Karin, var på myskväll hos Claudio med fler, var på 95 fest i blåsut, finnkompisarna fick en ny maskot, Henry hade fest
Jaaa det var typ mitt år! Hoppas detta år blir bättre woho! XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0