Hasse å ja

Igår var jag med moa på den nya dirty dancing musikalen för jag hade fått två gratisbiljetter till den. Personligen tyckte jag att musikalen sööööög. Manuset var bara konstigt och dåligt översatt, ett exempel är när en tjej sa "Jag sover inte runt så mycket som folk tror". Fan vilka lata manusförfattare d finns!!!
Iaf d va fullt med kändisar på musikalen. Bland annat stötte jag på min gamla bekant Hasse Aro, hade inte sett honom på ett tag. Dock lämnade han  salongen typ i mitten av första delen, fett sneaky!! Jag undrar vad han hade för business?
Jag och moa gick oxå sen, efter halva musikalen typ.
XOXOO SLY

Kommentarer
Postat av: siri

åhh den vill ju jag se :(

2012-02-14 @ 20:44:37
URL: http://villavillekulla.devote.se
Postat av: s

du borde ha fått biljetterna :)

2012-02-14 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0