Duktigduktigduktig

Den här helgen har jag varit asduktiiiig! Har träffat kompisar, hängt med farmor, hängt lite med familjen, tänkt på allvarliga saker, lärt mig allt om barnafödande (mer än jag någonsin velat veta!!) hängt upp en tavla, varit på megaloppis i solna, köpt böcker, läst böcker, smidit framtidsplaner... Ska inte skriva om precis allt vad jag gjort för det är väll inte så spännande kanske.
Nästa helg ska jag också vara duktig! Då ska jag lämna in alla saker som jag förstört under min otursmånad på reparation. Hoppas att otursmånaden är över nu :Sss
Jag tror dock att jag har blodförgiftning nu oxå!
Har lämnat the snake glider i claudios vårdnad. Försöker att inte oroa mig för hur det ska gå men det är svårt! :S
Snart kmr mua hem igen :)
XOXO SLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0