Veckans Ebba is back again!!

Här är en fantastisk bild, från en fantastisk stund med helgonet Ebba!! Här ser en bild från en dag då hon öppnade upp sitt hjärta och tog över vårdnaden av ett par stycken minisuddgummin som från början var mina, men som jag på grund av tragiska omständigheter (läs: utrensning hemma) inte kunde ha kvar i min vårdnad!
Det hon gjorde var stort, för det var väldigt nära att jag blev tvungan att slänga suddgummina och mitt hjärta värkte! Men nu vet jag att de bor hos min storslagna vän Ebba och att hon tar hand om dom väl!!!
Riktigt kristligt gjort Ebba, riktigt kristligt! <33333
XOXOO SLY

Kommentarer
Postat av: Anonym

HON E MIN D:

2012-04-21 @ 17:55:45
URL: http://keffbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0