yeeeeee´z

Min födelsedag har varit sweeet! När jag vaknade fick jag pengar, strumpor och 17 böcker: endast ryska klassiker! Mitt liv har blivit aaaaaaaaaaaaalldeles för kulturit, saker har gått aaaaaaaaaaaalldeles för långt. Vart superglad iaf. Seeen var min klass på moderna museet (igen..) och seeen kom mina best friends in class + moa hem till mig och fick tårta. Det var oxå nice. Sen åt jag sushi och tvingade min familj att spela kort för att jag trodde att det var det dom ville göra haha, men det var det nog inte. Seeen träffade jag lite klasskompisar och åkte till rålis där det var en massa folk från thorhildsplan (typ?) och seeeen gick jag en sjuuukt lång väg hem, det tog typ en timma.
XOXOXO SALLY

mitt liv handlar bara om kulturrrrrr


Någon som har skåp nära mig i skolan har detta i skåpet.................. Whatta f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0