blir en bra bloggare nu you guys

I fredags, lr igår, så var jag i far away akalla där det var någon södra latingrej tror jag. Jag var där med några klasskompisar och sen träffade jag izabelle och livsnjutarna och alla dom och några från norris och en rolig dude som var från chiiiiile där oxå.
Igår försökte jag att vara en bra bloggare och ta bilder med min dåliga, dåliga mobilkamera haha. Resultatet finns här nedanför............ Det är bara en massa sudd men jag lägger upp dom ändå för jag känner att jag måste prestera nu... Bli en bra bloggare! EN som lägger upp bilder, en sån bloggare som jag brukade vara innan jag tappade min kamera i marken! Ska försöka fota idag oxå när jag träffar vener :)))
XOXOOX SALLY










Kommentarer
Postat av: Claudio

BRA SALYY

2011-09-24 @ 22:16:37
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: SLY

TACK CLAUDIOOO!

2011-09-25 @ 01:26:27
Postat av: Albin

2011-09-25 @ 12:57:42
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: Albin

HÄÄÄRLIGT SALLYY. Din framtid inom bloggandet ser ut att ta ett steg i rätt riktning. Jag märkte även att du har kommenterat vårt senaste inlägg om en riktig lifvsnjutare vilket får mig att skriva detta: Du har en ljus framtid som finnblogggare!!

2011-09-25 @ 12:59:34
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: sally

Tacka albin, jag börjar komma tillbaka på rätt väg! Dina livsnjutiga ord vägar tungt här på finny!

2011-09-25 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0