Hellu finnvänner, fika, vodka, södra, håkan, donken, hem

Heej alla! Hinner tytp inte skriva så mycket. Men tänkt ebara förklara varöfr jag inte har skrivit något idag. Först var jag i skolan, sluta kl 1 drog på fika hemma hos Sally sen köpte vi vodka i skanstull sen efter det åkte jag 4an till södra och träffade på Linnea som skulle träffa Madde och dra till Håkan så jag följde med dom till grönan. Där träffa jag Izabelle och vi gick in på en toa och drack vodka eller hon drack jätte äcklig wisky (vet ej hur det stavas) Höll på att spy när hon spåttade massa i toan hahaha. Sen gick vi tillbaka till senen där Albin, Claudio, Qii och Hedda var. Efter Håkan drog jag och Izabelle till donken på medis och åt massa mat. Har förstört mina strumpbyxor nu och har jätte ont i fötterna :( JUst nu äter jag paj och är inne på FB. Ska snart sova Godnatt puss och kram <3 XOXO MOA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0