Dödare en döden

Hellu alla! Ska berätta vad som hände igår för er som inte var där. Igårkväll åkte finnkompisarna och flera till farsta. Där träffa vi först en läskig snubbe som hade byggt en bänk och var väldigt stolt över det. Sen när vi kom till Hedda körde vi ölspelet, vart typ lika full som på håkan, som Sally sa: The old Moa is back. Sen var typ Izabelle jätte full och hoppa ut genom toa fönstret och krälade in i skogen. Så alla letade efter henne massor. På natten gjorde vi pasta och Siri hälde i diskmedel i vattnet men det var gott. Sov över sen hos Hedda och fick dela på världens minsta sov plats med Siri, Qi, Claudio och sen Natan också. Sov nästan ingenting inatt så är typ död. Har varit jätte sugen på hamburgare hela kvällen och alla tyckte jag tjata för mycket om hamburgare. Sen åkte jag, Siri, Karin och Sally hem men vi stannade först till vid liljeholmen och åt mina efterlängtade hamburgare <3. Nu håller jag på att koka pasta sen ska jag typ dö lite. Lägger upp ett inlägg sen om en superbra finnfilm om hamburgare den måste ni se! Ingen kommer nog orka läsa det här inte ens jag XOXO MOA

Kommentarer
Postat av: salu

Jag läste :B gillar att läsa

2011-09-11 @ 18:00:59
Postat av: Moa

Haha juste tönt! Jag gillar att skriva :B

2011-09-11 @ 18:08:25
URL: http://finn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0