very sad

Jag är sjuuuk å därför missade jag att få äta scones eller nått idag som Sonja typ skulle göra och nu berättar moa att hon sitter och kollar på pokemon: all is very sad! :( Och Bella (lr vad hon nu heter) i sims social vägrar att kyssa min sim... Jag som behöver kärlek!!! :/  TIll min sim.
Det är oxå rätt sad att allt jag har och berätta är sims socialnyheter som inte ens är intressanta....
Förut tvingade jag min sim att jobba jättehårt för att tjäna pengar men nuförtiden tvingar jag den att umgås jättemycket med andra figurer, jag håller nämligen på att samla ihop points till ett specciellt jättefint simsbord som jag vill ha i mitt simsvardagsrum<3
......
Nu när jag är sjuk och allmänt maktlös så gillar jag att se min sim slita hårt och lyda alla mina order!
XOXOXO SALLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0