Det regnar ute!!!

I fredags var jag med Gustav på en promenad och fick jättebra smshjälp. Vi träffade hans kompisar när vi var ute oxå. Sen var jag hemma resten av kvällen och sorterade frimärken. <3 Igåååår skulle kompisarna i klassen ha bowlat men det vart ingenting av det. Jag, Sonja och Ebba fikade, sen åkte vi och träffade lite kompisar, men sen skilldes vi åt och jag glömde att säga hejdå, onoooo! Man kan säga att jag klickade dom - fast i verkligheten!!! :O Jag följde med livsnjutarna, moa och Izabelle hem till Iesha, där sålde jag en cigg mot lite man and man action, åt paj och sånt. Och idag har jag gjort hälsosamma söndagssaker. Jag cyklade runt i stan och såg ut som ett mongo och så var jag inne i en affär då också och betedde mig som ett mongo haha. Själv så älskar jag konstiga människor så jag känner att jag måste leva som jag lär.
Jag har klippt av mitt hår också. Det är jättesnyggt!!!! .. just nu. Men det är bara för att mitt hår fortfarande är blött, om en timma ca när det har blivit torrt igen kommer jag att sitta här och gråta bittra tårar.
XOXOOX SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0