Dålig lista, hjälp

Det var länge sedan jag gjorde trendkänsliga listor här på bloggen, MEN: här kommer en lista på folk som jag inte vill sova ihop med:
1. MUA. Fick det bevisat för mig i helgen:  hon kunde inte ligga still i sängen, ville festa fast hon sov och sa "kom igeeeen" hela tiden så att jag kände sig supertråkig och så gjorde hon en massa roliga ljud och konstiga rörelser så att jag började garva ....... -.- :/
2. Hade fler jag skulle dissa men har glömt bort vilka det är så det får bli bara mua den här gången....
3. Den här listan är inte rättvis egentligen, i lördags var nog enda gången som jag kan minnas att Moa har varit jobbig när hon ska sova...... Men jag ville så gärna göra en lista :(
XOXOOX SALLY

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha de som var så mysigtt och sova i lördags<3 vi måste göra om det i helgen beeestiiizzzzzzz <3<3<3<3<3<3<3<33<3<<33<3<3 nöff nöff nerd ljud

2011-10-12 @ 19:13:20
Postat av: sly

ahahaha först var det mysigt, men sen..........! :o :/ hahaha jag e upptagen med mina frimärken i helgen tror jag :BBBBBBBBBBBB :OOO :PPPPp

2011-10-12 @ 19:54:48
Postat av: Moa

uuuh vad coolt kan hjälpa dig sortera dom. Du kan få några hest frimärken av mig om du vill Nöff

2011-10-12 @ 21:36:22
Postat av: sly

okej du kan få vara min assistent (höhö jag har faktiskt ett frimärksalbum) heheh okej kanske d, vet bara inte om hästfrimärken är så inne just nu.... :S

2011-10-12 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0