Tyresö Hip Hop 40 år typ

Igårkväll drog jag, Izabelle, Siri, lifvsnjutarna, Bobby(Billy), Qi och fleera till Tyresö där Hanna och Sandra visste någon som hade fest. Vi skulle bli upphämtade av Sandra, Hanna och han som bodde där så  när vi var på stationen kommer det fram en mystisk man i glasögon som hette Mohamed och ser ut att vara typ 40 år som sa att vi skulle hem till han. Så när vi kom dit stank det rök och han hade inget toapapper. Så det var lite stelt ibörjan men sen när vi började köra ölspelet, lyssna på arabsik hip hop och prata Engelska vart det roligare. Drack 3 3,5 och vart full som satan tydligen hade någon rökt bus i rummet. Sen drog alla till Donken och åt hamburgare och Siri sov hos mig, vi kom typ hem kl 3 tror jag det var. XOXO MOA















haha siri <3

Kommentarer
Postat av: siri

MOA! din kossssaaaa!!! visste att du skulle lägga upp dom! :@

2011-10-29 @ 13:54:41
URL: http://villavillekulla.devote.se
Postat av: M to the oa

hahahaha klart jag gör det när du har tagit massa fina bilder :D

2011-10-29 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0