Det regnar inte ute!!!

Hej alla! I helgen fick jag klagomål på att jag var en dålig bloggare.... (tänkter inte nämna några namn men han är en såkallad l"lifvsnjutare) Till mitt försvar: Efter några år orkar man inte skriva superintressanta inlägg längre så ni får nöja er med mina dåliga tråkiga dyslexi inlägg. fuck yeah.

Iaf igår var jag på Bigbrother Norge live med Min syster, massa gamlingar var där lite äckligt faktis dom såg ut som sånna som skulle kunna ha massa tjejer i sina källare.
Aja förstod inte så mycket eftersom jag inte kan norska.
Idag är det skolfoto så jag måste bli bra detta år! wish me goodluck XOXO MOA



Kommentarer
Postat av: Lifvsnjutarna

u mad bro?

2011-10-10 @ 21:25:13
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0