Dagens rapper update

Jag kan inte fatta att det har gått fem dagar sedan jag sjukskrev mig! Tiden går snabbt när man har tråkigt. Mest sitter jag nuförtiden och kollar på the 70s show (sad, har börjat få samma humor nu som den som programmet förmedlar) eller så pluggar jag, sims social har jag redan tröttnat på -.- Måste ha en supercool mössa på mig inomhus oxå nu så att jag inte får nån bihålegrej, så jag ser ut som en cool rappare nu! Jag har två moderiktiga mössor att välja mellan, uuu!
Jag vill smsa med mina kåmpisar men kmr inte på något att skriva till nån............. :/ Går typ runt här hemma och skrattar desperat åt allt för att jag har så tråkigt!!!! HAHAHHA!
IMORRRON HAR JAG PROV, TAGGA TILL!!!! JAO!!!!
XOXOXO SALLY
Den finnigaste trenden just nu är en cool sånhär mössa:

Kommentarer
Postat av: MUA

Onej märker att jag inte hänger med finnmodet nuförtiden. Måste skaffa mig en sådan mössa!

2011-10-26 @ 22:55:55
URL: http://finn
Postat av: sly

ja skynda skynda!!!

2011-10-26 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0