snart, snaaaart....

Jag är inne i julaftonmode nuförtiden! Vill att det ska vara december nuuuuu, nuuuuuuuuuuu. Vill se disneyfilmer och äta lussebullar och frysa (eller inte jättemycket men lite...) <3
Jag ska köpa en såndär jultröja som det alltid tjatas om i amerikanska TV-serier! Dom ser så himla mysiga och ulliga och trygga ut!!! And trygghet owns!!
Antingen vill jag att det ska vara december eller så vill jag vara i Thailand, hatar vintern som den är nu, när det bara är mörkt och kallt och tråkigt och laaame.
Här har ni alltså en finntrend, som vi brukade köra med tidigare: jultröjor! Dom blir extra bra och kärleksfulla om det är någon gammal släkting som har stickat dom till en! <3
XOXOOX SALLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0