Läskigt

Gårkvällen var typ den hemskaste jag någonsin varit med om. Jag, Albin, Claudio och 2 tjejer var påväg från slussen då det kommer ett stort tjejgäng och hoppar på en av dom 2 tjejerna och slår ner henne i marken och sparkar henne i magen. Hamna typ i chocktillstånd och såg att massa stod och kolla på men ingen hjälpte till. Tills det kom en kille och fick bort alla. Sen såg vi att hon hade börjat blöda i huvudet så vi sa till polisen och dom gjorde inte ett skit sa bara att vi skulle ringa ambulansen. Sen när hennes pappa kom så drog jag hem medans alla andra skulle till södersjukhuset och hon var tydligen tvungen att sy. Sen nu nyss fick jag reda på att en av blatte tjejerna hade en kniv med sig och tänkte hugga hon tjejen om hon knuffa henne igen. Helt sjukt /MOA

Bilder från lite tidigare på kvällen när jag, Sally, Sonja, Kristoffer(?) och hans kompis var påväg från mälarhöjden.


man har ju sätt bättre ut typ haha
gladchey
mina lerigahänder
hahahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0