Haha fail

Om ni orkar läsa
Hej alla! Igårkväll vart allt kaoz. Började med att allt var bra tills alla blev fulla. Och Claudio vart anklagad för att ha fimpat i Elins säng. Så alla på hela festen börjar typ hata oss (eller det kändes som det iaf). Claudio blir utskickad och jag och Siri följer med. Så vi står utanför Elins hus och så kommer det fram en kille och börjar tjaffsa så jag blir as sur och typ tjaffsar tillbaka. Sen håller Izabelle fast mig för att jag inte ska gå hem och då river Siri mig i benen så jag skriker och då blir alla jätte sura och säger att jag ska gå. Det slutar med att jag, Siri, Clauido och Albin drar hem vid typ 1 halv 2. Sen när jag kommer hem märker jag att min kamera är borta. Greaaaaaaat.... XOXO MOA

Kommentarer
Postat av: sly

myyyyyyyyyy god!!!

2011-11-20 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0