I Fall To Pieces

Hej alla! Idag har jag varit hemma från skolan för vi har öppet hus och slutar därför kl 6 typ + att Alicia inte skulle vara på lektionen så ville inte vara forever alone. Ändå känner jag mig ensam, kanske för att jag är det. Vill ut och gå mår inte så bra. Gammla minnen kommer tillbaka och vill bara försvinna typ. Nej nu ska jag inte vara deprimerad något mer ska ut och gå punkt och slut. Vet dock inte var jag ska gå brukar gå till tanto och så runt lite över liljeholmen men folk kollar så konstigt på mig då för att jag går helt ensam kanske är konstigt men tycker inte det själv.

I fall to pieces each time I see you again You want me to forget pretend we've never met And I've tried and I've tried but I haven't yet You walk by and I fall to pieces



XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0