Jadu

Hade igentligen tänkt vara hemma igårkväll, hade precis satt mig ner med chips och cola när Sally smsa och sa att vi skulle ut. Så jag började göra mig iårdning och sen drog jag och Izabelle till vitan där fler var och sen bestämde sig alla för att dra till eriksdalsbadet men det hände inte så mycket där så då drog vi till gärdet. Tog typ 1 timme att gå från gärdet stationen till dit vi skulle som låg mitt ute i skogen. Träffade en 85 som hade gått på MG det var ganska coolt och så träffade jag min NO lärare som var jätte full typ han tiggde sprit också av Claudio. Så nu kommer det bli pinsamt att gå till NO lektionen igen. Drog hem med Linnea kl 3, vi fick lifta med 2 snälla killar väldigt trevligt. Bilder kommer senare! XOXO MOA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0